Tagi

, , , , , , , , , ,

„Byłem głodny, a daliście mi jeść,

byłem spragniony, a daliście mi pić,

byłem przybyszem, a przyjęliście mnie,

Wówczas zapytają sprawiedliwi: „Panie, kiedy widzieliśmy Cię głodnym i nakarmiliśmy Ciebie? Spragnionym i daliśmy Ci pić? Kiedy widzieliśmy Cię przybyszem i przyjęliśmy Cię?  A Król im odpowie: „Zaprawdę, powiadam wam: Wszystko, co uczyniliście jednemu z tych braci moich najmniejszych, Mnieście uczynili”.

 


Zimny, mrozny dzień. Zmarznięty starszy człowiek wchodzi do jednej ze znanych sieciówek z fast foodem. Rozgląda się, podchodzi jednego ze stolików, przy którym siedzi dwoje młodych ludzi. Nieśmiało prosi o resztki jedzenia. Nagle zjawia się Pani z obsługi. Dyskretnie prosi o „niezaczepianie” klientów. Pan wycofuje się, przeprasza. Dziewczyna nie wyrzuca go z lokalu (co często zdarza mi się widzieć) – wskazuje mu wolny stolik gdzie może usiąść. Za chwilę zjawia się z kubkiem gorącej herbaty, przy której Pan może się rozgrzać. Ktoś podaje coś do zjedzenia… Niby normalne ludzkie zachowanie, a jednak zawsze wywołuje we mnie wzruszenie. 

Dziękuję…

KODAK Digital Still Camera

KODAK Digital Still Camera

KODAK Digital Still Camera

KODAK Digital Still Camera

 

 

