Pożegnanie dzieciństwa?

917ce4aee8e3a572d136b9ec648f9f0f,2,0

350

10 thoughts on “Pożegnanie dzieciństwa?

  1. To nie tak miało być!
    Śmietnik, flaszki i ten miś…

    Co za dziecko misia miało?
    że na śmietnik go wysłało.
    W misim niebie kończą Misie,
    w starym kufrze gdzieś na strzchu.

    By po latach, przy sprzątaniu
    znowu usiadł na kolanach,
    i nostalgią nam przypomniał
    co zostało poza nami…

    Ewa T.

    Polubione przez 1 osoba

  2. To jeszcze jedna historia o Misiu. Miałam kiedyś, dawno, dawno temu, Misia, który nazywał się Crazy Julian. Był naprawdę zwariowany.Julian przynosił szczęście. Pewnego dnia ktoś potrzebował tego szczęścia bardziej niż ja, więc został wypożyczony… i zadziałało. Potem trafił do kolejnej osoby i mam nadzieję, że jej też przyniósł szczęście. Krótko mówiąc mój Crazy Julian stał się misiem przechodnim. Może kiedyś trafi jeszcze do mnie… a może do Ciebie?;-) Znak rozpoznawczy: beżowy kapelusz z wypisanym imieniem i beżowo-brązowa apaszka wokół szyi 🙂

    Polubienie

Skomentuj

